01.11.2021-....
Добрий день, дорогі учні та їх батьки!
Дуже прикро, що ми не побачимося після довгих осінніх канікул в стінах нашого ліцею, але...
Я впевнена, що ви налаштовані оптимістично та бажаєте навчатися новому!
Хочу нагадати, як ми працюємо:
- використовуємо Classroom (знаю напевне, що всі навчилися відправляти виконані завдання:)
- працюємо онлайн через ZOOM
- спілкуємося та отримуємо посилання у групі у Viber
Нагадую код доступу до Classroom: pmdqot3
або переходимо за посиланням:https://classroom.google.com/c/MjU3NDE1NTcxODQ2?cjc=pmdqot3
Бажаю успіхів!
**************************************************************************************************************************************************************************************
11.01. - 16.01.2021
Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із посиленням карантинного режиму ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!
У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)
SB - підручник
WB - робочий зошит
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. По-перше, HELLO! (вмикаємо кожного дня), (наводимо на посилання та натискаємо ENTER)
Ми розпочинаємо новий модуль 5: MY NEW HOUSE (мій новий будинок)
Я пропоную вам самостійно обрати, як вам працювати:
І варіант роботи:
Попрацюємо з підручником.
- Впр.1, с.57 - look and listen, then sing. (вмикаємо та співаємо стільки разів, скільки забажаєте). Не забувайте слідкувати за текстом пісні у підручнику.
- Поговоримо про правила граматики:
- поспіваємо пісню - https://www.youtube.com/watch?v=xyMrLQ4ZI-4
- прочитайте GRAMMAR BOX в підручниках
- виконайте впр.2, с.57
або ІІ варіант:
- Перегляньте відеоурок. Будьте уважні та виконуйте всі завдання, які отримаєте у відео.
- Ігри до відеоуроку (натискайте на самий запис)
або ІІІ варіант:
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
19 травня 2020 р.
READING/SPEAKING
The 2nd term
READING
Правила виконання тестування:
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
13 травня 2020 р.
LISTENING
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
12 травня 2020 р.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 04.05 - 11.05
Тиждень: 22.04 - 28.04READING/SPEAKING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ ТА ГОВОРІННЯ
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас ще одне дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з читання та говоріння. Завдання з читання у вигляді тестування.
READING
Правила виконання тестування:
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1190357
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 20 травня
Контроль говоріння буде відбуватися у незвичному форматі.
Завдання:
Скласти розповідь (тематику висловлювання обрати на власний розсуд), записати її на відео та відправити мені у Viber в особисті повідомлення.
Обсяг висловлювання - 3-4 речення.
Відео відправити до п'ятниці, 22 травня 2020 р.
13 травня 2020 р.
LISTENING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
(ПОРАДА: завантажте спочатку ДІАЛОГ)
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=578782
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- СЛУХАЄМО ДІАЛОГ - https://drive.google.com/open?id=1Vh_oGXodgCtsKI-MiIfQS-eOnqYDNvn8
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 13 травня
Продовжуємо працювати. Переходимо до наступного уроку:
Module 5. Smart Kids. p.58-59
Приготуйте: SB, WB, Copybook
- Let's start!
12 травня 2020 р.
WRITING
The 2nd term
Контроль письма
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з письма у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join
- вводимо ПАРОЛЬ: 435945
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 12 травня
Тиждень: 04.05 - 11.05
Добрий день!
Продовжуємо після вихідних з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і раніше:
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і раніше:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 2 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Не забуваємо бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати завдання і вчасно відправляти їх. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
1. Знову HELLO!
2. Давайте пригадаємо. Що ми святкували 19 квітня? Правильно, Великдень - Easter! Думаю, ви полюбляєте це свято. А чи цікаво вам, як це свято відзначають у Великобританії? Давайте дізнаватися. Працюємо з підручником:
- SB ex.1, p. 118 - cпочатку вивчимо слова. Слухаємо, слідкуємо, повторюємо;
- прописуємо нові слова в зошиті по рядку та запам'ятовуємо їх:)
- SB ex.2, p. 118 - попрацюємо з листом. Слухаємо, слідкуємо та читаємо (виконуємо завдання стільки разів, скільки потрібно для того, щоб ви могли читати без допомоги диктора);
- WB ex.1, p.72 - спробуємо розмалювати карту великодніх символів та записати їх назви. Вдалося? Добре. (якщо ні - не засмучуйся)
- SB ex. 3, p.119 - побудемо слідчими :). Прочитаємо речення та виберемо лише правдиві, запишемо їх у зошит. Молодці!
- SB ex. 4, p.119 - спробуємо допомогти Тарасові написати листа у відповідь. Прочитайте спочатку слова з рамки, потім розтавте їх у правильному порядку у листі та запишіть його в зошит.
- SB ex. 5, p.120 - прочитайте запитання та спробуйте дати відповіді на них.
- SB ex. 6, p.120 - повторимо правила. Прочитайте слова з рамки та розподіліть їх у відповідні колонки: usually - зазвичай, now - зараз, yesterday - вчора, tomorrow - завтра. Запишіть таблицю в зошити.
- SB ex. 7, p.120 - заповнимо пропуски словами із вправи 6 та запишемо в зошит.
- SB ex.8, p.120 - чи знаєте ви, що у Великобританії дуже популярні hot cross buns? Так, звичайно ж, тепер знаєте. Вивчимо пісеньку! Дивимось та запам'ятовуємо!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Добрий день!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 2 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, а вчасно виконуємо завдання і вчасно відправляємо їх. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
2. Повторимо назви місяців. Дивимось відео, пригадуємо слова.
3. Пригадаємо професії! В групі Viber опубліковано ваші логіни та паролі (можете скористатися QR-кодами), за якими ви заходите на свою сторінку, обираєте "Guess the professions" і виконуєте завдання. Результати я побачу на своїй сторінці.
4. Ще раз переглянемо відео (щоб не забути:)
3. Пригадаємо професії! В групі Viber опубліковано ваші логіни та паролі (можете скористатися QR-кодами), за якими ви заходите на свою сторінку, обираєте "Guess the professions" і виконуєте завдання. Результати я побачу на своїй сторінці.
4. Ще раз переглянемо відео (щоб не забути:)
5. Попрацюємо з підручником:
- ex.1, p.116 - подивіться та складіть речення за зразком, потім запишіть їх в зошит ;
- ex.2, p.116 - прочитайте та скажіть про такі ж дії, але їх виконуватиме ваш друг. Потім запишіть речення в зошит;
Відпочиньмо!
Відпочиньмо!
- ex.3, p.116 - прочитайте речення та скажіть, що ці дії особи (імена яких записані в дужках) не будуть виконувати (will not). Потім запишіть речення в зошит;
- ex.4, p.117 - побудуйте запитання за зразком. Потім запишіть речення в зошит;
БАЖАЮ УСПІХІВ! - ex.4, p.117 - побудуйте запитання за зразком. Потім запишіть речення в зошит;
**************************************************************************************************************************************************************************************
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 2 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
3. Попрацюємо з підручником:
- ex.1, p.114 - прочитайте та порівняйте (вчора - завтра);
- ex.2, p.114 - прочитайте та порівняйте; перегляньте відео (обов'язково)
- ex.3, p.115 - прочитайте діалоги.
4. Відпочиньмо!
4. Відпочиньмо!
Перевірте себе! В групі Viber опубліковано ваші логіни та паролі (можете скористатися QR-кодами), за якими ви заходите на свою сторінку, обираєте "Wheather" і виконуєте завдання. Результати я побачу на своїй сторінці.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 2 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
3. Попрацюємо зпідручником:
- ex.1, p.112 - промовте за зразком до вправи;
- ex.2, p.112 - дайте відповіді на питання;
- ex.3, p.113 - виконаємо письмово; прочитайте та заповніть пропуски
Перевірте себе! В групі Viber опубліковано ваші логіни та паролі (можете скористатися QR-кодами), за якими ви заходите на свою сторінку, обираєте "Wheather" і виконуєте завдання. Результати я побачу на своїй сторінці.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
У зв'язку із карантином ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 2 разів на тиждень!
У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)
SB - підручник
WB - робочий зошит
Гадаю, ви відпочили і готові знову до роботи? Тоді - GOOD LUCK!
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні.
1. По-перше, HELLO!
2. Поговоримо про погоду. Спочатку вивчимо назви пір року. (переглядаємо відео кілька разів протягом тижня, промовляємо слова, речення, запам'ятовуємо їх)
3. Тепер вивчимо назви місяців. Дивимось відео, запам'ятовуємо слова.
4. Настав час поспівати назви місяців (знову переглядаємо відео кілька разів протягом тижня, промовляємо назви місяців, запам'ятовуємо їх)
5. Здогадайтеся, що далі? Молодці, звичайно ж, необхідно потренуватися писати і назви місяців, і пори року в зошитах. Працюємо!
6. Перевіримо, як ви попрацювали і вивчили новий матеріал. Перевірте себе! В групі Viber опубліковано ваші логіни та паролі (можете скористатися QR-кодами), за якими ви заходите на свою сторінку, обираєте "Пори року" і виконуєте завдання. Результати я побачу на своїй сторінці.
P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "3 клас". Якщо роботи відправляються кожного дня, то не пізніше 19.00, будь ласка.
ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 п'ятниці, 3 квітня
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************1. По-перше, HELLO!
2. Згадаємо трішки граматики: THE PAST SIMPLE TENSE (минулий простий час). Переглядаємо відео та запам'ятовуємо:
- коли вживаємо; (другий варіант)
- побудова речень; (другий варіант)
- як утворюється (правильні дієслова);
- як вимовляється та (правила українською)
3. Відпочинемо та порухаємося!
3. Тепер попрактикуємо!
- гра "Прочитай і перетягни"
- подивись відео та виконай завдання;
4. Працюємо з підручником:
Впр.3, с.93 пишемо в зошиті
Впр. 2, с.94 будуємо заперечні речення та записуємо в зошит. (Перегляньте ще раз відео з п.2)
Впр.3, с.95 будуємо питальні речення та записуємо в зошит.
5. Працюємо в зошиті:
с.58-61 за завданням
P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "3 клас".
6. Вивчимо руханку!
ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 понеділка, 23 березня
БАЖАЮ УСПІХІВ! У ВАС ВСЕ ВИЙДЕ!
Немає коментарів:
Дописати коментар