01.11.2021-....
Добрий день, дорогі учні та їх батьки!
Дуже прикро, що ми не побачимося після довгих осінніх канікул в стінах нашого ліцею, але...
Я впевнена, що ви налаштовані оптимістично та бажаєте навчатися новому!
Хочу нагадати, як ми працюємо:
- використовуємо Classroom (знаю напевне, що всі навчилися відправляти виконані завдання:)
- працюємо онлайн через ZOOM
- спілкуємося та отримуємо посилання у групі у Viber
Нагадую код доступу до Classroom: wc2ugud
або переходимо за посиланням:https://classroom.google.com/c/MjU1MTY1MTE4ODcw?cjc=wc2ugud
Бажаю успіхів!
**************************************************************************************************************************************************************************************
11.01. - 16.01.2021
Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із посиленням карантинного режиму ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!
У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)
SB - підручник
WB - робочий зошит
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
2. Ви любите природу? А яка ваша улюблена пора року? What's your favourite season?
А яка погода буває в різні пори року?
3. Попрацюємо з підручником:
Open your books, p.98-99
3. Попрацюємо з підручником:
Open your books, p.98-99
- впр.1, с.98 - Давайте вивчимо нові слова та фрази за допомогою StudyStack
- Тепер переглянемо презентацію та повторимо самостійно слова та вирази за малюнками;
- впр.2, с.98 - доповніть речення словами з рамки та з вправи 1, запишіть в робочі зошити;
- впр.3а, с.98 - читаємо та будуємо речення;
- впр.3b, с.99 - скажіть про свою улюблену пору року (за зразком до вправи);
- впр.4а, с.99 - подивіться та скажіть (доповніть речення);
- впр.5, с.99 - прочитайте вірш, спробуйте зрозуміти про що він (думаю, у вас все вийде)
- впр. 1.с.76 - подивіться на малюнки та запишіть;
- впр.2, с.76 - заповніть пропуски;
- впр.3. с.76 - доповніть речення.
**************************************************************************************************************************************************************************************
15-17 грудня 2020 р.
The 1st term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ
1 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання та читання у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
(ПОРАДА: завантажте спочатку ТЕКСТ ТА ПРОСЛУХОВУЙТЕ ЙОГО ДВІЧІ)
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6592220
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- СЛУХАЄМО ТЕКСТ - https://drive.google.com/file/d/1947IFH1s2oDLJ-SJFBO3WsfYRFS2-x6S/view?usp=sharing
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 17 грудня
READING
The 1st term
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!The 1st term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ
1 семестр
READING
Правила виконання тестування:
Правила виконання тестування:
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4116913
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 17 грудня
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
**************************************************************************************************************************************************************************************
19 травня 2020 р.
READING/SPEAKING
The 2nd term
READING
Правила виконання тестування:
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
13 травня 2020 р.
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
12 травня 2020 р.
READING/SPEAKING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ ТА ГОВОРІННЯ
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас ще одне дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з читання та говоріння. Завдання з читання у вигляді тестування.
READING
Правила виконання тестування:
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3752935
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 20 травня
Контроль говоріння буде відбуватися у незвичному форматі.
Завдання:
Скласти розповідь (тематику висловлювання обрати на власний розсуд), записати її на відео та відправити мені у Viber в особисті повідомлення.
Обсяг висловлювання - 4-5 речень.
Відео відправити до п'ятниці, 22 травня 2020 р.
13 травня 2020 р.
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
(ПОРАДА: завантажте спочатку ТЕКСТ)
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=173640
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- СЛУХАЄМО ТЕКСТ - https://drive.google.com/open?id=1VsspPmaeMn-h07dx7xTOK2j_9sU-rCH4
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 13 травня
12 травня 2020 р.
WRITING
The 2nd term
Контроль письма
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з письма у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=576880
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 12 травня
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 2 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати завдання і вчасно відправляти їх. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
2. Ви любите подорожувати? Гадаю, що так. А якими видами транспорту ми можемо подорожувати? Давайте повторимо їх за допомогою StudyStack
3. Сьогодні я пропоную вам переглянути відеоурок. Гадаю, що вам сподобалося і ви зрозуміли матеріал.
БАЖАЮ УСПІХІВ! 3. Сьогодні я пропоную вам переглянути відеоурок. Гадаю, що вам сподобалося і ви зрозуміли матеріал.
- впр.1, с.110 - доповніть речення (не забувайте про текст з підручника);
- впр.2, с.110 - доповніть текст словами з рамки;
- впр.3, с.111 - доповніть речення прийменниками з рамки.
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 13.04 - 21.04Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 2 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
2. Ви любите подорожувати? Гадаю, що так. А якими видами транспорту ми можемо подорожувати? Давайте повторимо їх за допомогою StudyStack
3. Сьогодні я пропоную вам переглянути відеоурок. Гадаю, що вам сподобалося і ви зрозуміли матеріал.
3. Сьогодні я пропоную вам переглянути відеоурок. Гадаю, що вам сподобалося і ви зрозуміли матеріал.
- впр.1, с.108 - заповніть пропуски літерами та спробуйте побудувати речення з цими словами;
- впр.2, с.108-109 - доповніть діалоги;
- впр.3, с.109 - доповніть речення словами з рамки.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 06.04 - 12.04Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 2 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
2. Ви любите подорожувати? Гадаю, що так. А якими видами транспорту ми можемо подорожувати? Давайте вивчимо їх за допомогою StudyStack
3. Попрацюємо з підручником:
3. Попрацюємо з підручником:
- впр.1, с.156 - прочитайте завдання та поєднати вислови з малюнками.
- впр.2, с.157 - слухаємо та читаємо, запам'ятовуємо;
- впр.3, с.158 - будуємо речення;
- впр. 7, с.159 - слухаємо та вчимо вірш.
- переглянемо відео про ступені порівняння прикметників і виконаємо впр.2, с.107;
- comparative degree;
- впр.1, с.107 - напишемо за зразком.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!
У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)
1. По-перше, HELLO!
2. Що ви знаєте про Лондон? Так, правильно. Це - столиця Об'єднаного Королівства та Англії.
Давайте дізнаємося більше! Для початку переглянемо кілька відео:
- London
- London
- London
Гадаю, вам було цікаво!
Відпочинемо та порухаємося!
3. Вивчимо нові слова за допомогою StudyStack. (Обов'язково пограйте у всі ігри!)
4. А тепер попрацюємо з підручником:
- повторимо ще раз нові слова: впр.1. стор.134
- прочитаємо впр.2, с.134-135
- впр.3, с.136 виконаємо письмово в зошитах
5. І, нарешті, поспіваємо: впр.4, с.136
P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "4 клас".
ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 понеділка, 23 березня
БАЖАЮ УСПІХІВ! У ВАС ВСЕ ВИЙДЕ!
Немає коментарів:
Дописати коментар