01.11.2021-....
Добрий день, дорогі учні та їх батьки!
Дуже прикро, що ми не побачимося після довгих осінніх канікул в стінах нашого ліцею, але...
Я впевнена, що ви налаштовані оптимістично та бажаєте навчатися новому!
Хочу нагадати, як ми працюємо:
- використовуємо Classroom (знаю напевне, що всі навчилися відправляти виконані завдання:)
- працюємо онлайн через ZOOM
- спілкуємося та отримуємо посилання у групі у Viber
Нагадую код доступу до Classroom: wi54owt
або переходимо за посиланням: https://classroom.google.com/c/MjMzOTM1MTU2MzEx?cjc=wi54owt
Бажаю успіхів!
**************************************************************************************************************************************************************************************
11.01. - 16.01.2021
Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із посиленням карантинного режиму ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!
У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)
SB - підручник
WB - робочий зошит
Продовжуємо вчити лексику UNIT 1 FRIENDS AND FAMILY за допомогою Quizlet.
2.Знайомимося з культурою Великобританії: "ROYAL FAMILY"
- LESSON 1C p.10 Виконуємо всі вправи згідно завдань до них.
- SB ex.1, p.10 -читаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.2, p.10 - слухаємо та читаємо, поєднуємо заголовки та абзаци;
- SB ex.3, p.10 -читаємо завдання та виконуємо його;
- SB ex.4, p.10 - читаємо та виконуємо завдання, потім слухаємо та перевіряємо;
- SB ex.5, p.10 - слухаємо та виконуємо завдання до вправи;
- SB ex.6, p.10 - виконуємо за завданням до вправи.
P.S. Перегляньте відео. Думаю, буде цікаво!
- The British Royal Family;
- Royal Family;
- Royal Family Tree;
3. Гадаю, вам сподобалося та було цікаво дізнатися більше про життя королевської родини. Переходимо до виконання наступних завдань:- The British Royal Family;
- Royal Family;
- Royal Family Tree;
- LESSON 1D p.11 Виконуємо всі вправи згідно завдань до них.
- Present Simple: questions (переглядаємо відео)
- SB ex.1, p.11 -читаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.2, p.11 -читаємо, слухаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.3,4,5, p.11 -читаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.6,7, p.11 - читаємо, слухаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.8, p.11 -читаємо, слухаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.9-12, p.11 -виконуємо відповідно до завдань.
P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "6 клас". Якщо роботи відправляються кожного дня, то не пізніше 19.00, будь ласка.
ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 п'ятниці, 3 квітня
БАЖАЮ УСПІХІВ!
************************************************************************************************************************************************************************************** 15-17 грудня 2020 р.
The 1st term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ
1 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з читання у вигляді тестування.
READING
Правила виконання тестування:
Правила виконання тестування:
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2979068
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 45 хвилин
- тестування активне до 23.00 17 грудня
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
************************************************************************************************************************************************************************************** 20 травня 2020 р.
READING/SPEAKING
The 2nd term
READING
Правила виконання тестування:
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
14 травня 2020 р.
LISTENING / WRITING
************************************************************************************************************************************************************************************** Тиждень: 04.05 - 11.05
READING/SPEAKING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ ТА ГОВОРІННЯ
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас ще одне дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з читання та говоріння. Завдання з читання у вигляді тестування.
READING
Правила виконання тестування:
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2620864
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 22 травня
Контроль говоріння буде відбуватися у незвичному форматі.
Завдання:
Скласти розповідь (тематику висловлювання обрати на власний розсуд), записати її на відео та відправити мені у Viber в особисті повідомлення.
Обсяг висловлювання - 6-7 речень.
Відео відправити до п'ятниці, 22 травня 2020 р.
14 травня 2020 р.
LISTENING / WRITING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ ТА ПИСЬМА
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання та письма у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
Text
SHOPPING FOR CLOTHES
(ПОРАДА: завантажте спочатку АУДІО)
Text
SHOPPING FOR CLOTHES
(ПОРАДА: завантажте спочатку АУДІО)
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=107730
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- СЛУХАЄМО АУДІО - https://www.youtube.com/watch?v=yFwzZyFCnAk
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 15 травня
WRITING
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=360103
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 15 травня
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Добрий день!
Продовжуємо після вихідних з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і раніше:
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і раніше:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Не забуваємо бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати завдання і вчасно відправляти їх. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. Повторюємо лексику UNIT 1 FRIENDS AND FAMILY за допомогою Quizlet.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
1. Повторюємо лексику UNIT 1 FRIENDS AND FAMILY за допомогою Quizlet.
2. Закріпимо все, що ми вивчили з вами. Виконаємо вправи на стор. 16-17. GET READY FOR YOUR EXAM.
Виконуємо вправи відповідно до завдань.
Вправи для слухання:
**************************************************************************************************************************************************************************************
Добрий день!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати завдання і вчасно їх відправляти Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
2. На минулому тижні ми з вами з'ясували, що у вас багато друзів. На жаль, зараз ви не маєте змоги з ними зустрітися, тому будемо вчитися писати повідомлення -messages. Ну, що,вперед! Відкриваємо підручники:
- SB ex.1, p,15 - читаємо повідомлення, виконуємо завдання до вправи;
- SB ex.2, p,15 - на жаль, виконати в парах не можемо, тому будуємо питання та даємо на них відповіді (письмово);
- SB ex.3, p,15 - поговоримо про прийменники, читаємо, виконуємо за завданням;
- SB ex.5, p,15 - заповнюємо пропуски;
- SB ex.6, p,15 - виконуємо за завданням;
Закріпимо у WB: Lesson 1G, p.14 - письмово, за завданнями.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
2. У вас є друзі? Ви багато знаєте про них? Зацікавились? Тоді відкриваємо підручники:
- SB ex.1, p,14 - читаємо діалог, доповнюємо, потім слухаємо та перевіряємо;
- Переглядаємо відео, потім SB ex.3, p,14 - виконуємо за завданням;
- SB ex.4, p,14 - виконуємо за завданням;
- SB ex.5, p,14 - слухаємо три діалога та виконуємо завдання;
- SB ex.6, p,14 - виконуємо за завданням;
- SB ex.7, p,14 - слухаємо та виконуємо за завданням;
Закріпимо у WB: Lesson 1F, p.13 - письмово, за завданнями.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
2. Попрацюємо з читанням та культурою спільноти аміш. Цікаво? Тоді відкриваємо підручники:
- SB ex.2, p,12 - читаємо текст, поєднуємо заголовки з абзацами;
- SB ex.3, p,13 - виконуємо за завданням;
- SB ex.4, p,13 - виконуємо за завданням, запам'ятовуємо словосполучення;
- SB ex.5, p,13 - доповнюємо речення.
3. Закріпимо у WB: Lesson 1e, p.12 - письмово, за завданнями.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
У зв'язку із карантином ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!
У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)
SB - підручник
WB - робочий зошит
Гадаю, ви відпочили і готові знову до роботи? Тоді - GOOD LUCK!
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні.
1. Продовжуємо вчити лексику UNIT 1 FRIENDS AND FAMILY за допомогою Quizlet.
2.Знайомимося з культурою Великобританії: "ROYAL FAMILY"
- LESSON 1C p.10 Виконуємо всі вправи згідно завдань до них.
- SB ex.1, p.10 -читаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.2, p.10 - слухаємо та читаємо, поєднуємо заголовки та абзаци;
- SB ex.3, p.10 -читаємо завдання та виконуємо його;
- SB ex.4, p.10 - читаємо та виконуємо завдання, потім слухаємо та перевіряємо;
- SB ex.5, p.10 - слухаємо та виконуємо завдання до вправи;
- SB ex.6, p.10 - виконуємо за завданням до вправи.
P.S. Перегляньте відео. Думаю, буде цікаво!
- The British Royal Family;
- Royal Family;
- Royal Family Tree;
3. Гадаю, вам сподобалося та було цікаво дізнатися більше про життя королевської родини. Переходимо до виконання наступних завдань:- The British Royal Family;
- Royal Family;
- Royal Family Tree;
- LESSON 1D p.11 Виконуємо всі вправи згідно завдань до них.
- Present Simple: questions (переглядаємо відео)
- SB ex.1, p.11 -читаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.2, p.11 -читаємо, слухаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.3,4,5, p.11 -читаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.6,7, p.11 - читаємо, слухаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.8, p.11 -читаємо, слухаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.9-12, p.11 -виконуємо відповідно до завдань.
P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "6 клас". Якщо роботи відправляються кожного дня, то не пізніше 19.00, будь ласка.
ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 п'ятниці, 3 квітня
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************1. Вчимо лексику UNIT 1 FRIENDS AND FAMILY за допомогою Quizlet. Це цікаво! (НЕ ЗАБУДЬТЕ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ)
2. SB p.9, ex.1 читаємо та виконуємо за завданням
3. Дивимось відео про Present Simple:
- Present Simple: forms and uses.
4. SB p.9, ex.2,3 читаємо та виконуємо за завданням
5. SB p.9, ex.4,5 слухаємо та промовляємо, виконуємо за завданням:
ex.4 - слухаємо
ex.5 - слухаємо
6. SB p.9, ex.6, 7, 8, 9 читаємо та виконуємо за завданням
7. WB p.9
P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "6 клас".
ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 п'ятниці, 20 березня
БАЖАЮ УСПІХІВ! У ВАС ВСЕ ВИЙДЕ!
Немає коментарів:
Дописати коментар