7 клас

                                                                  01.11.2021-....                                           
  Добрий день, дорогі учні та їх батьки!
Дуже прикро, що  ми не побачимося після довгих осінніх канікул в стінах нашого ліцею, але...
Я впевнена, що ви налаштовані оптимістично та бажаєте навчатися новому!

Хочу нагадати, як ми працюємо:

  - використовуємо Classroom (знаю напевне, що всі навчилися відправляти виконані завдання:)
- працюємо онлайн через ZOOM
- спілкуємося та отримуємо посилання у групі у Viber
                                       
Нагадую код доступу до Classroom: 4ao3sfm
або переходимо за посиланням: https://classroom.google.com/c/MjU1MTY4MTAxMTg3?cjc=4ao3sfm


Бажаю успіхів!

**************************************************************************************************************************************************************************************




11.01. - 16.01.2021
                                                         Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із посиленням карантинного режиму ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!

У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)

SB - підручник
WB - робочий зошит

Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю! 

ARE YOU READY? LET'S GO!!!     

1. Вчимо лексику UNIT 5 HEALTHY LIVING за допомогою QUIZLET Це цікаво! (не лякайтеся, що багато слів, це лексика всього модуля)
2. Працюємо з підручником:

- LESSON 5A p. 48  Виконуємо всі вправи згідно завдань.
Посилання для прослуховування:


3. Закріплюємо в WB: Lesson 5А.
- впр.4 с.44
БАЖАЮ УСПІХІВ! 
**************************************************************************************************************************************************************************************

    15-17 грудня 2020 р.
 READING 
     The 1st term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ  ЧИТАННЯ 
1 семестр

Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з  читання у вигляді тестування.
                 
                                                                                                                           
                                                                    READING
Правила виконання тестування:

  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1618524
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 45 хвилин
  • тестування активне до 23.00 17 грудня
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
 БАЖАЮ УСПІХІВ! 

************************************************************************************************************************************************************************************** 

2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

**************************************************************************************************************************************************************************************  
                                                           18 травня 2020 р.
                                                       READING/SPEAKING    
                                                                The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ  ЧИТАННЯ ТА ГОВОРІННЯ
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з читання та говоріння. Завдання з читання у вигляді тестування.
                                                                 
                                                                    READING
Правила виконання тестування:

  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=123476
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 40 хвилин
  • тестування активне до 23.00 19 травня
                                                               SPEAKING 
Контроль говоріння буде відбуватися у незвичному форматі. 

Завдання:

Скласти розповідь про одну із професій (можливо, про свою майбутню професію, якщо вже визначились) або на власний розсуд обрати тематику розповіді, записати її на відео та відправити мені у Viber в особисті повідомлення. 

Обсяг висловлювання - 7-8 речень. 

Відео відправити до п'ятниці, 22 травня 2020 р.

                                                          БАЖАЮ УСПІХІВ! 

**************************************************************************************************************************************************************************************
                                                                    13 травня 2020 р.

LISTENING / WRITING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ  АУДІЮВАННЯ ТА ПИСЬМА
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання та письма у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
(ПОРАДА: завантажте спочатку ДІАЛОГИ)
  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=550443
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • СЛУХАЄМО ДІАЛОГИ - https://drive.google.com/open?id=1l1hfeDyE79PHTKeUtEyjRSx9qW7LLCAn
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 40 хвилин
  • тестування активне до 23.00 13 травня
WRITING
  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=315815
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 40 хвилин
  • тестування активне до 23.00 13 травня

БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!


                                                         БАЖАЮ УСПІХІВ! 

**************************************************************************************************************************************************************************************
   Тиждень: 04.05 - 11.05
Добрий день!
Продовжуємо після вихідних з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і раніше:

  • завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
  • у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
  • SB - підручник;
  • WB - робочий зошит.
Не забуваємо  бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати і ВЧАСНО відправляти виконані завдання. Згода? Я в вас вірю! 


ARE YOU READY? LET'S GO!!!

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 22.04 - 28.04
Добрий день!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
  • завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
  • у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
  • SB - підручник;
  • WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати і ВЧАСНО відправляти виконані завдання. Згода? Я в вас вірю! 

ARE YOU READY? LET'S GO!!!

2. Працюємо з підручником:

- LESSON 9G p. 95  Виконуємо всі вправи згідно завдань.

3. Закріплюємо в WB: Lesson 9G.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 13.04 - 21.04
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
  • завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
  • у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
  • SB - підручник;
  • WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю! 

ARE YOU READY? LET'S GO!!!


2. Працюємо з підручником:

- LESSON 9F p. 94  Виконуємо всі вправи згідно завдань.

Посилання для прослуховування:


3. Закріплюємо в WB: Lesson 9F.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 06.04 - 12.04
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
  • завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
  • у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
  • SB - підручник;
  • WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю! 

ARE YOU READY? LET'S GO!!!

2. Працюємо з підручником:

- LESSON 9E p. 92-93  Виконуємо всі вправи згідно завдань.

3. Закріплюємо в WB: Lesson 9E.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 
**************************************************************************************************************************************************************************************
Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із карантином ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!

У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)

SB - підручник
WB - робочий зошит


Гадаю, ви відпочили і готові знову до роботи? Тоді - GOOD LUCK!
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні.

1. 
Продовжуємо вчити лексику UNIT 9 за допомогою Quizlet.
2. Знову працюємо з підручником:

- LESSON 9С p. 90  Виконуємо всі вправи згідно завдань (нижче активні посилання на прослуховування)


- LESSON 9D p. 91  Виконуємо всі вправи згідно завдань (нижче активнe посилання на відео)

P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "7 клас". Якщо роботи відправляються кожного дня, то не пізніше 19.00, будь ласка.

ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 п'ятниці, 3 квітня

БАЖАЮ УСПІХІВ! 
**************************************************************************************************************************************************************************************

1. Вчимо лексику UNIT 9 за допомогою Quizlet. GOOD LUCK! (НЕ ЗАБУДЬТЕ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ)

2. Переглядаємо відео та працюємо з підручником LESSON 9B p. 89  Виконуємо всі вправи згідно завдань (нижче активні посилання на прослуховування)
- going to (відео)
- SB ex.1, p,89 слухаємо та виконуємо завдання
- SB ex.3, p,89 слухаємо та виконуємо завдання

P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "7 клас".

ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 п'ятниці, 20 березня

БАЖАЮ УСПІХІВ! У ВАС ВСЕ ВИЙДЕ!

Немає коментарів:

Дописати коментар