5 клас

                                                               01.11.2021-....                                           
  Добрий день, дорогі учні та їх батьки!
Дуже прикро, що  ми не побачимося після довгих осінніх канікул в стінах нашого ліцею, але...
Я впевнена, що ви налаштовані оптимістично та бажаєте навчатися новому!

Хочу нагадати, як ми працюємо:

  - використовуємо Classroom (знаю напевне, що всі навчилися відправляти виконані завдання:)
- працюємо онлайн через ZOOM
- спілкуємося та отримуємо посилання у групі у Viber
                                       
Нагадую код доступу до Classroom: u3rm5l7
або переходимо за посиланням: https://classroom.google.com/c/MjU3Mzg1NzI3OTA1?cjc=u3rm5l7


Бажаю успіхів!

**************************************************************************************************************************************************************************************

 11.01. - 16.01.2021
                                                         Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із посиленням карантинного режиму ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!

У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)

SB - підручник


Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю! 

ARE YOU READY? LET'S GO!!!

1. По-перше, HELLO! (вмикаємо кожного дня), (наводимо на посилання та натискаємо ENTER)

Підготуємо все необхідне: підручник -SB, робочий зошит - Copybook.

 БАЖАЮ УСПІХІВ! 

************************************************************************************************************************************************************************************** 

READING 
                                                                            The 1st term
  • СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ  ЧИТАННЯ 
    1 семестр

    Добрий день.
    Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з  читання у вигляді тестування.
                     
                                                                                                                               
                                                                        READING
    Правила виконання тестування:

    • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9802201
    • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
    • виконуємо тестування
    • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
    • час обмежено до 45 хвилин
    • тестування активне до 23.00 17 грудня
    БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
     БАЖАЮ УСПІХІВ! 

    ************************************************************************************************************************************************************************************** 

    2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

    **************************************************************************************************************************************************************************************       
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 45 хвилин
  • тестування активне до 23.00 17 грудня
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
 БАЖАЮ УСПІХІВ! 

************************************************************************************************************************************************************************************** 

2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

**************************************************************************************************************************************************************************************         20 травня 2020 р.

                                                       READING/SPEAKING    
                                                                The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ  ЧИТАННЯ ТА ГОВОРІННЯ
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас ще одне дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з читання та говоріння. Завдання з читання у вигляді тестування.
                                                                 
                                                                    READING
Правила виконання тестування:

  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9204870
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 40 хвилин
  • тестування активне до 23.00 22 травня
                                                               SPEAKING 

Контроль говоріння буде відбуватися у незвичному форматі. 

Завдання:

Скласти розповідь (тематику висловлювання обрати на власний розсуд), записати її на відео та відправити мені у Viber в особисті повідомлення. 

Обсяг висловлювання - 5-6 речень. 

Відео відправити до п'ятниці, 22 травня 2020 р.

                                                          БАЖАЮ УСПІХІВ! 

**************************************************************************************************************************************************************************************  
                                                                    14 травня 2020 р.

LISTENING / WRITING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ  АУДІЮВАННЯ ТА ПИСЬМА
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання та письма у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
Text 
THE LION AND THE MOUSE
(ПОРАДА: завантажте спочатку ВІДЕО)
  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=546306
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • СЛУХАЄМО ТА ДИВИМОСЬ ВІДЕО - https://www.youtube.com/watch?v=GxcGVCEEdcU
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 40 хвилин
  • тестування активне до 23.00 14 травня
WRITING
  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=794090
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 40 хвилин
  • тестування активне до 23.00 14 травня

БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!


                                                         БАЖАЮ УСПІХІВ! 


**************************************************************************************************************************************************************************************
                                                                      14 травня 2020 р.

LISTENING / WRITING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ  АУДІЮВАННЯ ТА ПИСЬМА
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання та письма у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
Text 
THE LION AND THE MOUSE
(ПОРАДА: завантажте спочатку ВІДЕО)
  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=546306
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • СЛУХАЄМО ТА ДИВИМОСЬ ВІДЕО - https://www.youtube.com/watch?v=GxcGVCEEdcU
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 40 хвилин
  • тестування активне до 23.00 14 травня
WRITING
  • заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=794090
  • вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
  • виконуємо тестування
  • ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
  • час обмежено до 40 хвилин
  • тестування активне до 23.00 14 травня

БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!


                                                         БАЖАЮ УСПІХІВ! 


**************************************************************************************************************************************************************************************
                                                              Тиждень: 04.05 - 11.05
Добрий день!
Продовжуємо після вихідних з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і раніше:

  • завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
  • у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
  • SB - підручник;
  • WB - робочий зошит.
Не забуваємо  бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати завдання і вчасно відправляти їх. Згода? Я в вас вірю! 


ARE YOU READY? LET'S GO!!!


1. Починаємо MODULE 4. WHERE I LIVE. На цьому тижні опрацьовуємо LESSON 4A. HOME SWEET HOME. Тож, відкриваємо підручники і працюємо:
there is - вживаємо, коли підмет стоїть в однині;
there are - вживаємо, коли підмет стоїть в множині.
Виконуємо відповідно до завдань. 
  • SB ex.5, p.49 - виберіть один із малюнків із впр.4 та опишіть його за зразком, використовуючи структури there is/there are.
                                                           БАЖАЮ УСПІХІВ!


**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 22.04 - 28.04
Добрий день!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
  • завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
  • у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
  • SB - підручник;
  • WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати вправи і вчасно їх відправляти. Згода? Я в вас вірю! 

ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. Повторимо слова (не забувайте ставити позначку біля віконечка SPEAK, щоб чути вимову слів та виразів:
Module 3a в StudyStack;
Module 3b в StudyStack;
MODULE 3c в StudyStack;
MODULE 3d в StudyStack;
2. Тепер ще раз закріпимо вивчений матеріал і виконаємо інтерактивну самостійну роботу. Гадаю, вам сподобається :).
 Переходимо за посиланням: https://www.liveworksheets.com/oh266448dz, виконуємо, відправляємо результат на мою електронну пошту. Як це зробити?

-Після виконання завдання внизу натискаємо FINISH, натискаємо  Email my answers to my teacher, вводимо своє прізвище, ім'я, клас, предмет і мою електронну адресу viktoria.sheremet@gmail.com і я отримаю ваші результати (це ВАЖЛИВО!)
-Або робимо фото і відправляємо мені. Успіхів!

3. Закріпимо в WB: Lesson 3, p.36-37 - письмово, за завданнями до вправ (хто ще не виконав)

                                                          БАЖАЮ УСПІХІВ!


**************************************************************************************************************************************************************************************

Тиждень: 13.04 - 21.04
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
  • завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
  • у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
  • SB - підручник;
  • WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю! 

ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. Повторимо слова (не забувайте ставити позначку біля віконечка SPEAK, щоб чути вимову слів та виразів:
Module 3a в StudyStack;
Module 3b в StudyStack;
MODULE 3c в StudyStack;
MODULE 3d в StudyStack;
2. А тепер виконаємо самостійну роботу, яку треба виконати в підручнику: SB p.46
3. Закріпимо в WB: Lesson 3, p.36-37 - письмово, за завданнями до вправ.

                                                          БАЖАЮ УСПІХІВ!

**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 06.04 - 12.04
Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
  • завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
  • у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
  • SB - підручник;
  • WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю! 

ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. Продовжуємо вчити слова (не забувайте ставити позначку біля віконечка SPEAK, щоб чути вимову слів та виразів:
2. Працюємо з підручником:

3. Закріпимо в WB: Lesson 3e, p.35 - письмово, за завданнями до вправ.

                                                          БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із карантином ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!

У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)

SB - підручник
WB - робочий зошит

Гадаю, ви відпочили і готові знову до роботи? Тоді - GOOD LUCK!
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні.

1. Продовжуємо вчити слова (не забувайте ставити позначку біля віконечка SPEAK, щоб чути вимову слів та виразів:
- MODULE 3c в StudyStack;
- MODULE 3d в StudyStack;
2. Працюємо з підручником:
P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "5 клас". Якщо роботи відправляються кожного дня, то не пізніше 19.00, будь ласка.

ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 вівторка, 7 квітня

БАЖАЮ УСПІХІВ! 
**************************************************************************************************************************************************************************************
1. Вчимо слова Module 3a в StudyStack. Дууже захоплює! (НЕ ЗАБУДЬТЕ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ, ЯКЩО ЦЕ ПОТРІБНО:))

2. Повторюємо Present Simple (negative, questions)

3. Попрацюємо з підручником:
- SB с.37, впр.3 доповніть речення дієсловами в Present Simple (письмово)
 - SB с.37, впр.4 послухайте, повторіть та позначте, який звук ви почули.

ВІДПОЧИВАЄМО! СПІВАЄМО ТА РУХАЄМОСЯ! 

4. Продовжуємо вчити лексику Module 3b в StudyStack.  

5. І знову - підручник!
- SB с.38, впр.1 ще раз повторюємо лексику та виконуємо завдання;
 - SB с.38, впр.2 слухаємо, читаємо, запам'ятовуємо (натискаємо посилання стільки разів, скільки потрібно:)
- SB с.39, впр.3 доповніть речення допоміжними дієсловами в Present Simple (письмово)
- SB с.39, впр.4 слухаємо діалоги та обводимо правильні слова (слухаємо стільки разів, скільки кожному необхідно)

P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "5 клас".

ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 понеділка, 23 березня

БАЖАЮ УСПІХІВ! У ВАС ВСЕ ВИЙДЕ!

Немає коментарів:

Дописати коментар