01.11.2021-....
Добрий день, дорогі учні та їх батьки!
Дуже прикро, що ми не побачимося після довгих осінніх канікул в стінах нашого ліцею, але...
Я впевнена, що ви налаштовані оптимістично та бажаєте навчатися новому!
Хочу нагадати, як ми працюємо:
- використовуємо Classroom (знаю напевне, що всі навчилися відправляти виконані завдання:)
- працюємо онлайн через ZOOM
- спілкуємося та отримуємо посилання у групі у Viber
Нагадую код доступу до Classroom: u3rm5l7
або переходимо за посиланням: https://classroom.google.com/c/MjU3Mzg1NzI3OTA1?cjc=u3rm5l7
Бажаю успіхів!
**************************************************************************************************************************************************************************************
11.01. - 16.01.2021
Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із посиленням карантинного режиму ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!
У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)
SB - підручник
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. По-перше, HELLO! (вмикаємо кожного дня), (наводимо на посилання та натискаємо ENTER)
Підготуємо все необхідне: підручник -SB, робочий зошит - Copybook.
- Перегляньте відеоурок. Будьте уважні та виконуйте всі завдання, які отримаєте у відео. - Тепер відпочинемо (вмикаємо стільки разів, скільки забажаємо)
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
READING
The 1st term
- СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ1 семестрДобрий день.Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з читання у вигляді тестування.READINGБУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
Правила виконання тестування:- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9802201
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 45 хвилин
- тестування активне до 23.00 17 грудня
БАЖАЮ УСПІХІВ!**************************************************************************************************************************************************************************************2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК************************************************************************************************************************************************************************************** - вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 45 хвилин
- тестування активне до 23.00 17 грудня
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
************************************************************************************************************************************************************************************** 20 травня 2020 р.
READING/SPEAKING
The 2nd term
READING
Правила виконання тестування:
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
14 травня 2020 р.
LISTENING / WRITING
LISTENING / WRITING
READING/SPEAKING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ ТА ГОВОРІННЯ
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас ще одне дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з читання та говоріння. Завдання з читання у вигляді тестування.
READING
Правила виконання тестування:
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9204870
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 22 травня
Контроль говоріння буде відбуватися у незвичному форматі.
Завдання:
Скласти розповідь (тематику висловлювання обрати на власний розсуд), записати її на відео та відправити мені у Viber в особисті повідомлення.
Обсяг висловлювання - 5-6 речень.
Відео відправити до п'ятниці, 22 травня 2020 р.
14 травня 2020 р.
LISTENING / WRITING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ ТА ПИСЬМА
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання та письма у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
Text
THE LION AND THE MOUSE
(ПОРАДА: завантажте спочатку ВІДЕО)
Text
THE LION AND THE MOUSE
(ПОРАДА: завантажте спочатку ВІДЕО)
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=546306
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- СЛУХАЄМО ТА ДИВИМОСЬ ВІДЕО - https://www.youtube.com/watch?v=GxcGVCEEdcU
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 14 травня
WRITING
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=794090
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 14 травня
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
14 травня 2020 р.LISTENING / WRITING
The 2nd term
СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ ТА ПИСЬМА
2 семестр
Добрий день.
Сьогодні у нас дуже відповідальне завдання: нам слід виконати завдання з аудіювання та письма у вигляді тестування.
Правила виконання тестування:
LISTENING COMPREHENSION
Text
THE LION AND THE MOUSE
(ПОРАДА: завантажте спочатку ВІДЕО)
Text
THE LION AND THE MOUSE
(ПОРАДА: завантажте спочатку ВІДЕО)
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=546306
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- СЛУХАЄМО ТА ДИВИМОСЬ ВІДЕО - https://www.youtube.com/watch?v=GxcGVCEEdcU
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 14 травня
WRITING
- заходимо за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=794090
- вводимо прізвище та ім'я (українською мовою)
- виконуємо тестування
- ви маєте лише одну спробу (тобто, якщо ввійшли, то відразу виконуєте завдання)
- час обмежено до 40 хвилин
- тестування активне до 23.00 14 травня
БУДЬТЕ ДУЖЕ УВАЖНИМИ!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 04.05 - 11.05
Добрий день!
Продовжуємо після вихідних з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і раніше:
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і раніше:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Не забуваємо бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати завдання і вчасно відправляти їх. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
there is - вживаємо, коли підмет стоїть в однині;
1. Починаємо MODULE 4. WHERE I LIVE. На цьому тижні опрацьовуємо LESSON 4A. HOME SWEET HOME. Тож, відкриваємо підручники і працюємо:
there are - вживаємо, коли підмет стоїть в множині.
Виконуємо відповідно до завдань.
- SB ex.5, p.49 - виберіть один із малюнків із впр.4 та опишіть його за зразком, використовуючи структури there is/there are.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 22.04 - 28.04Добрий день!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку, вчасно виконувати вправи і вчасно їх відправляти. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. Повторимо слова (не забувайте ставити позначку біля віконечка SPEAK, щоб чути вимову слів та виразів:
- Module 3a в StudyStack;
- Module 3b в StudyStack;
- MODULE 3c в StudyStack;
- MODULE 3d в StudyStack;
- Module 3a в StudyStack;
- Module 3b в StudyStack;
- MODULE 3c в StudyStack;
- MODULE 3d в StudyStack;
2. Тепер ще раз закріпимо вивчений матеріал і виконаємо інтерактивну самостійну роботу. Гадаю, вам сподобається :).
Переходимо за посиланням: https://www.liveworksheets.com/oh266448dz, виконуємо, відправляємо результат на мою електронну пошту. Як це зробити?
-Після виконання завдання внизу натискаємо FINISH, натискаємо Email my answers to my teacher, вводимо своє прізвище, ім'я, клас, предмет і мою електронну адресу viktoria.sheremet@gmail.com і я отримаю ваші результати (це ВАЖЛИВО!)
-Або робимо фото і відправляємо мені. Успіхів!
3. Закріпимо в WB: Lesson 3, p.36-37 - письмово, за завданнями до вправ (хто ще не виконав)
Переходимо за посиланням: https://www.liveworksheets.com/oh266448dz, виконуємо, відправляємо результат на мою електронну пошту. Як це зробити?
-Після виконання завдання внизу натискаємо FINISH, натискаємо Email my answers to my teacher, вводимо своє прізвище, ім'я, клас, предмет і мою електронну адресу viktoria.sheremet@gmail.com і я отримаю ваші результати (це ВАЖЛИВО!)
-Або робимо фото і відправляємо мені. Успіхів!
3. Закріпимо в WB: Lesson 3, p.36-37 - письмово, за завданнями до вправ (хто ще не виконав)
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 13.04 - 21.04Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. Повторимо слова (не забувайте ставити позначку біля віконечка SPEAK, щоб чути вимову слів та виразів:
- Module 3a в StudyStack;
- Module 3b в StudyStack;
- MODULE 3c в StudyStack;
- MODULE 3d в StudyStack;
- Module 3a в StudyStack;
- Module 3b в StudyStack;
- MODULE 3c в StudyStack;
- MODULE 3d в StudyStack;
2. А тепер виконаємо самостійну роботу, яку треба виконати в підручнику: SB p.46
3. Закріпимо в WB: Lesson 3, p.36-37 - письмово, за завданнями до вправ.
3. Закріпимо в WB: Lesson 3, p.36-37 - письмово, за завданнями до вправ.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Тиждень: 06.04 - 12.04Добрий день, мої любі діти та терплячі батьки!
Продовжуємо з вами плідно працювати.
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні:
- завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень;
- у завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші;
- SB - підручник;
- WB - робочий зошит.
Гадаю, що ви всі дууже відповідальні і розумієте, що ми навчаємось, в першу чергу, для свого розвитку, тому на цьому тижні я пропоную вам бути відповідальними перед собою і не чекати постійного контролю з мого боку. Згода? Я в вас вірю!
ARE YOU READY? LET'S GO!!!
1. Продовжуємо вчити слова (не забувайте ставити позначку біля віконечка SPEAK, щоб чути вимову слів та виразів:
2. Працюємо з підручником:
- SB ex.1, p.44 - слухаємо, повторюємо, запам'ятовуємо;
- SB ex.2, p.44 - слухаємо розмову двох друзів про їх хобі та визначаємо True/False
- SB ex.3, p.45 - виконуємо за завданням до вправ.
3. Закріпимо в WB: Lesson 3e, p.35 - письмово, за завданнями до вправ.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************
Любі мої самостійні учні та їх відповідальні батьки!
У зв'язку із карантином ми з вами працюємо дистанційно. Надіюсь, що все у нас вийде, тож УПЕРЕД!
Завдання виконуємо регулярно, але не менше 3 разів на тиждень!
У завданнях, де є активне посилання, натискаємо на нього лівою кнопкою миші:)
SB - підручник
WB - робочий зошит
Гадаю, ви відпочили і готові знову до роботи? Тоді - GOOD LUCK!
Нагадую, що алгоритм роботи залишається таким же, як і на попередньому тижні.
1. Продовжуємо вчити слова (не забувайте ставити позначку біля віконечка SPEAK, щоб чути вимову слів та виразів:
- MODULE 3c в StudyStack;
- MODULE 3d в StudyStack;
2. Працюємо з підручником:
- SB ex.1, p.40 -читаємо, слухаємо та повторюємо;
- SB ex.2, p.40 -читаємо, виконуємо завдання;
- Present Simple with WH-questions (дивимось відео);
- WH-questions (дивимось відео знову);
- SB ex.3, p.41 - читаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.5, p.41 - напишіть, що ви робите чи не робите у свій вільний час.
- SB ex.1, p.42 -читаємо, слухаємо та повторюємо;
- SB ex.2, p.42 -слухаємо тачитаємо, виконуємо завдання;
- Adverbs of frequency (дивимось відео) або Adverbs of frequency 2
- SB ex.4, p.43 - слухаємо, читаємо та виконуємо завдання;
- SB ex.6, p.43 - пишемо за зразком.
ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 вівторка, 7 квітня
БАЖАЮ УСПІХІВ!
**************************************************************************************************************************************************************************************1. Вчимо слова Module 3a в StudyStack. Дууже захоплює! (НЕ ЗАБУДЬТЕ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ, ЯКЩО ЦЕ ПОТРІБНО:))
2. Повторюємо Present Simple (negative, questions)
3. Попрацюємо з підручником:
- SB с.37, впр.3 доповніть речення дієсловами в Present Simple (письмово)
- SB с.37, впр.4 послухайте, повторіть та позначте, який звук ви почули.
ВІДПОЧИВАЄМО! СПІВАЄМО ТА РУХАЄМОСЯ!
4. Продовжуємо вчити лексику Module 3b в StudyStack.
5. І знову - підручник!
- SB с.38, впр.1 ще раз повторюємо лексику та виконуємо завдання;
- SB с.38, впр.2 слухаємо, читаємо, запам'ятовуємо (натискаємо посилання стільки разів, скільки потрібно:)
- SB с.39, впр.3 доповніть речення допоміжними дієсловами в Present Simple (письмово)
- SB с.39, впр.4 слухаємо діалоги та обводимо правильні слова (слухаємо стільки разів, скільки кожному необхідно)
P.S. Всі письмові завдання виконуємо, фотографуємо та відправляємо або у Viber, або на мою електронну пошту viktoria.sheremet@gmail.com з темою повідомлення "5 клас".
ВАЖЛИВО! Відправити відповіді не пізніше 16.00 понеділка, 23 березня
БАЖАЮ УСПІХІВ! У ВАС ВСЕ ВИЙДЕ!
Немає коментарів:
Дописати коментар